Gemensamma ytor

BRYGGAN
Föreningen är välsignad med något så unikt som en egen badbrygga. Marken arrenderas av Stockholms stad. De trivselregler som finns på bryggan måste följas av alla.

CYKEL- OCH BARNVAGNSFÖRRÅD
Till varje lägenhet hör ett eget förråd samt ett gemensamt cykel- och barnvagnsförråd i varje hus.

MILJÖHUSET
Vid infarten till området ligger vårt miljöhus. Där ska alla våra sopor vara ordentligt sorterade samt packade. Grovsopor ansvarar varje medlem för att själv köra till närmaste återvinningsstation.

PARKERING
Föreningen har 34 parkeringsplatser, en del av dessa under tak. 16 av platserna har laddstolpe för laddbara bilar, samtliga har eluttag för till exempel motorvärmare. Möjlighet att hyra garage i vår närliggande bostadsrättsförening finns i mån av plats, kontakta Stapelbädden 7. Tyvärr har vi ingen gästparkering alls utan hänvisar till de närliggande gästparkeringarna som finns mot Udden.

VÅR LEKPLATS OCH GRILL
Vid sidan om hus 216 finns ett trädäck med utemöbler och en grill. På den angränsande gräsmattan finns också en lekplats för de yngsta medlemmarna.

UTOMHUSSTÄDNING
Varje år har vi gemensam höst- och vårstädning!